The mind asks the questions, The heart has the answers

Kommit hem från en underbar dag! Vi stack till Väla eftersom vädret inte var det bästa. Flummade och hade allmänt roligt, handlade ingenting vilket jag känner mig stolt över för jag brukar alltid handla något när jag är kring affärer. Iallafall, Tack för dagen Emma, Emelie och Melina! Imorgon ska jag vara med Sofie, Sara och Emelie sen ska vi sova över och det är även träning på kvällen.
Min rygg gör ont, Min nacke värker, Mina axlar är helt döda... Så ser mitt liv ut just nu men som tur är ska Mamma massera lite senare så får väl hoppas att de känns mindre efter det!

Ska svara på frågestunden nu

Kommentarer
Postat av: Rebecka "Boki" Öhlund

Jättefin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2010-08-17 @ 19:49:41
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0