Ta livet som det kommer, Oroa dig inte i onödan

Vaknade upp med världens förskylning och extremt ont i halsen. Förskylningen är väl bättre men halsen känns precis likadant, hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon då det är match. Men jag är ingen sån människa som inte spelar för att jag är lite små förskyld eller har lite ont i halsen, jag spelar så länge jag kan och om det skulle vara så att jag mår skit kan jag ju isåfall vara med på bänken. Iallafall, idag har jag inte gjort ett dugg, bara kollat på film och slappat. Funderar på att lägga mig och kolla på en till film, ingen aning vilken men huvudsaken är att jag verkligen vilar nu. Skolan börjar ju även på Måndag och hur kul känns det att vara sjuk första dagen? Jag ska iallafall bli frisk idag, det är en sak som är bestämd. Innan jag lägger mig och kollar på någon bra film ska jag ta en varm dusch för det behöver jag verkligen. Känns som jag hade behövt ett bad också men tror jag skippar det! Bloggar kanske senare om jag inte mår sämre...

Kommentarer
Postat av: sillen

haha, då är vi två, spelar gör vi båda även om vi är sjuka eller skadade!

haha, spelade fast jag stukade foten & på Gothia spelade jag även om jag mådde sånt kasst! haha!

2010-08-21 @ 14:27:47
URL: http://oneforall.devote.se
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-22 @ 18:59:30
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0