Now i can't predict what the future holds, But i'll fight forever to keep you close

Hemma från en otursdag. O T U R S D A G !
Hatar denna dagen helt och hållet, har bara gått åt helvete. Ja, dagen började helt enkelt med att Emelie kom till mig, vi åt och hade trevligt. Sen bestämmde vi oss för att sticka hem till henne och hämta hennes förbannande cykel och då skulle jag tvunget sparka ända hem till henne. När vi skulle hem skulle jag då ta hem denna förbannade sparkcykeln så åker den in i mitt däck och jag flyger över cykeln och landar på min vänstra arm, fyfan! Har stora blåmärken och det värker i hela kroppen men samtidigt var det väl mitt eget fel också.

Sen stack jag till träningen på hopp att det iallafall skulle gå bra vilket det gjorde, precis allt gick perfekt men nu efter känner jag att jag nog skulle skippat träningen. Anna och jag skulle träffats nu på kvällen men planerna blev ändrade pga att jag knappt orkar röra mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0