I can't drop the feeling

Dålig uppdatering till tusen. Jag har varit iväg rätt mycket de senaste dagarna, Igår var jag hemma hos Sara eftersom jag sov över där i Onsdags. Vi hade jätte mysigt så tack för allt tjejer. Nu sitter jag här vid datan och kollar ut genom fönstret, vädret är väl som det är. Tur att det är någon dag utan regn iallafall, snackar med några roliga på msn och bara njuter av varenda dag nu på sommarlovet. Börjar ju skolan på Måndag och även fast man inte vill så är det ändån något som jag ser fram emot, för jag vill komma in i rutinerna igen och se hur allt blir nu i 9an. Inte så jätte nervös faktiskt, kanske lite men efter alla snack jag hört så verkar inte 9an vara så mycket jobbigare än åttan. Åttan var hemsk, inlämningar, prov och massvis med annat. Nu väntar nationella proven och slutbetygen, det kommer bli kämpigt men jag ska göra mitt allra bästa för att få de betyg som jag önskar. Jag är faktiskt riktigt glad för jag har fått gratis sms på min mobil igen, hade ju inte det på min Iphone utan på min andra mobil innan. Så nu ska tummarna få värk för här ska det smsas! Ikväll ska jag iallafall på Eva Rydberg Teatern, brukar kolla på den med familjen så det blev så i år igen. Mysigt mysigt, nu ska jag slita mig ifrån datan och göra vid mig lite sen kanske jag tar en sovstund i solstolen, xoxo

Kommentarer
Postat av: catta

de flesta säger att nian är en repetion av åttan men vi får se ;p

2010-08-20 @ 23:30:02
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0