Boom, Bang, Buller i Bong

Bara jag som tycker det är grymt obehagligt med åska? I hate it. Men som tur är har det lugnat sig lite iallafall, planerna för kvällen blev ändrade. Skulle egentligen stuckit till Emma och varit med henne ikväll men jag är fortfarande hängig och seg så det blir vara hemma för mig. Jag förstår inte riktigt hur jag kan vara så trött!?? Ska nog krypa ner i soffan och kolla på någon rolig film annars blir jag bara som fastklistrad vid datorn och jag vill inte placera mig själv bland "Datanördarna". Jag märker att jag börjar få en del kommentarer angående blogglovin och det är bara att klicka på knappen vid informationen där det står "Följ bloggen" för er som inte visste det.

Lyssna och Njut, En riktig sommarhit enligt mig


Okej då, en bild på Ola

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: vsg!:)

allt bra idag?

2010-08-14 @ 18:56:30
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: Ellie

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-12 @ 18:14:41
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0