Svaren på era funderingar

Vad fick dig till att börja blogga?
Från början tyckte jag att det var slöseri på tid att sitta och skriva vad man gjorde på dagarna. Men sen insåg jag att det verkade rätt roligt att dela med sig av sitt liv och även läsa andras. Jag testade i någon månad och tyckte det var super roligt

Hur många besökar har du i genomsnitt om dagen?
Just nu har jag mellan 50 - 100 besökare om dan

När startade du din blogg?
Jag är inte riktigt säker på när jag startade den, jag har haft pauser då jag lagt ner bloggen ett tag. Men det måste varit mer än ett halvår sen

Vem var din första bästavän när du var liten?
Alla var mina bästa vänner när jag var liten, jag hade ingen speciell

Om du fick 3 gratis kläder från en butik,vilken skulle det då vara?
Hmm, Zebra Odd Molly

Vilket är ditt bästa citat?
"Lev livet som det är och så länge det varar, en dag kan vara din sista" är ett av dem

Hur länge har du spelat fotboll och vad fick dig att börja?
Jag har spelat både i Hittarps Ik & Kullavägens Bk men jag kommer inte ihåg hur länge. Några år antar jag. Det finns ingen bättre sport än fotboll och det är helt enkelt en sport som intresserar mig

Vad var det bästa som har hänt i ditt liv?
Ett av de bästa är när jag började i Kbk, för jag fick så många nya vänner och skapade nya kretser

Beskriv mig med 5 ord?
Omtänksam, Söt, Rolig, Bäst, Gullig

Vilket är ditt favorit plagg i din gardrob?
Jag har inget direkt favorit plagg men ett av dem är mitt rosa Odd molly linne

Kanske följa varandra via Blogglovin?
Självklart

Vart vill du komma med bloggen?
Jag vet inte riktigt, jag bloggar för det är roligt

Vill du bli en stor bloggare så du kan tjäna pengar på det?
Haha, det hade inte varit fel men vem vill inte det?

Vem är din absolut bästa vän?
Jag har många vänner som jag står nära men Emelie Alm är en av de närmsta!

Jag tycker vi borde ses snart, jag saknar dig så himla mycket! Ellerhur?
Jag saknar dig med, Vi måste bestämma en dag Emmy

Vad tycker du om mig?
Du är en riktigt söt och undebar vän som jag älskar. Tyvärr ses vi inte alls lika ofta längre vilket jag tycker är jätte tråkigt men du har varit min allra bästavän och jag saknar tiderna

Vilken är din favorit låt?
Just nu är det "I love the way you lie" med Eminem och Rihanna

Vilken är din favorit artist?
Jason Derulo

Hur gammal är du?
Jag är 15 år gammal

Vart bor du?
I Helsingborg

Vad äter du helst, en hårig kackerlacka eller en mosad kackerlacka?
Hmm, jag tror jag tar den mosade och blandar det med en smoothie, mums

Vad betyder jag för dig?
Mer än vad du tror, du är en av mina närmaste vänner Emma och det vet du om hoppas jag

Varför bloggar du?
För jag tycker det är roligt att dela med mig av mitt liv

Vill du komma långt med den?
Som sagt, det är klart jag vill sen om jag lyckas eller ej, det är ingen stor sak

Vad betyder jag för dig?
Emelie du vet vad du betyder, mycket mycket mycket

När startade du din blogg?
Som jag nämnde innan kommer jag inte riktigt ihåg

Hur länge har du gått på fotboll?
Kolla längre upp så får du svaret!

Vad har du för kamera?
Nikon d3000 och enligt mig är den superduper BRA

Hur lång är du?
Har inte mätt mig på ett tag men runt 1.70

Beskriv dig själv med 3 ord.
Omtänksam, Envis, Glad

Vilken är din favorit film?
Ps I Love You, Älskar den filmen!

Hur många förhållanden har du haft?
Inga seriösa än så länge

Vilken är din bästa klädesaffär ?
Zara helt klart, Saint Tropez är också en favorit

Går du & shoppar ofta?
Haha ja, handlar nog minst en gång i veckan!

Skulle du kunna tänka dig att bli mörkhårig?
Har funderat på det men har absolut ingen aning på om jag skulle passat i det

Hur ofta använder du smink?
Inte så ofta längre, innan använde jag jätte mycket men nu använder jag mest mascara och ibland lite foundation men det händer inte jätte ofta

Vad är det du är mest stolt över , av din kropp alltså ?
Hmm, jag är rätt stolt över mig själv även fast det finns dåliga sidor också. Men det som jag är mest stolt över är nog mitt hår om det nu räknas

Vad fick dig att börja blogga?
Har nog svarat på denna frågan innan men som sagt så tyckte jag det verkade spännande och roligt

Vad vill du jobba med?
Jag har absolut ingen aning men jag tror jag vill jobba med människor eller något kring mode och affär

Ditt pinamaste minne år 2010
Oj, det var svårt. Jag kan faktiskt inte komma på något just nu, har gjort alldeles för många pinsamma grejer.

Vet du vilken linje du vill gå och gymnasium eller så?
Nej, funderar på Samhälle men är inte säker

Saknar du gothia lika mycke som jag?
Ja, om inte mer. Jag saknar det sjukt mycket

Vad tycker du om mig?
Clara, du är en sjukt snäll tjej som även är grymt bra på fotboll. Söt är du också och är en vän som jag inte vill förlora!

Vad är det roligaste du någonsin gjort?
Tolkar frågan som vad de roligaste jag varit med om är. Och det är Gothia 2010, det var riktigt riktigt roligt

Varför är du så snygg?
Haha tack men nej. Kan inte svara på den frågan eftersom jag själv inte håller med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på min blogg! Väljer sen en slumpvis vald person (som ställt en fråga) som får en länkning!

Gå in och ställ en fråga och var med och tävla om en länkning!

http://myosterman.com/2010/august/avslutas-imorgon-klockan-fyra-1.html#comment

2010-08-18 @ 14:36:13
Postat av: Anonym

hur får man headern ända ut i kanterna som du har? Så det inte blir en vit ram runt liksom? Tacksam för svar, fin blogg föressten! :D:D

2010-08-18 @ 17:04:11
Postat av: ShadyBoy

Slim Shady är kung.

2010-08-20 @ 22:48:20
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0