2012, Världens undergång?

Såg nyss halva filmen av 2012, orkade inte se mer än så för jag hatar att se filmer som handlar om sanna saker. Vet ju inte om detta kommer till att hända, isåfall kommer det inte bli en rolig död för oss alla! Men samtidigt så dör ju iallafall alla, bättre det än att bara man själv dör. Haha, iallafall så har denna dagen varit riktigt lugn och härlig hitintills. Har inte rört mig ett steg och har bara tagit det lugnt hela dagen, känner mig väldigt tråkig men så har mitt liv varit idag! Kanske ska träffa Emma ikväll om jag nu orkar gå ut ur mitt hus, Vi får väl se. Nu blixtrade det utanför mitt fönster och nu kom åskan, Creepy...

En egobild skadar aldrig, vet inte när den är tagen, Hmm


Don't forget, FRÅGESTUNDEN


Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-08-14 @ 17:20:06
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0